FAQ
Blijf op de hoogte
28.Hoe kan ik op de hoogte blijven van wat er gebeurt met de petitie die ik heb ingediend of gesteund?
U zult een melding ontvangen bij elke fase van het gevolg dat wordt gegeven aan de petitie die u hebt ingediend of gesteund (zie FAQ nr. 29). Dit gebeurt automatisch indien u de petitie zelf hebt ingediend. Indien u een petitie steunt, kunt u op de knop “volgen” of op het kleine “belletje” klikken om die meldingen te ontvangen. Indien u dat wenst, kunt u elke nieuwe melding per e-mail ontvangen.
29.Wat zijn meldingen?
Meldingen zijn berichten op het platform over de stand van zaken van een petitie.
Als indiener van een petitie krijgt u die berichten automatisch.
Andere gebruikers kunnen op de hoogte worden gebracht van de evolutie van een petitie door op het knopje “volgen” te drukken.
Telkens u een melding ontvangt, kleurt het “belletje” bovenaan uw scherm groen.
30.Wat zijn privéberichten?
Privéberichten zijn berichten die de beheerders van het platform of andere gebruikers tot u richten. Die berichten verschijnen op het platform zelf, ze zijn niet publiek.
Om een privébericht te lezen, klikt u op de “enveloppe” bovenaan op uw scherm. Bij een ongelezen bericht verandert de “enveloppe” van kleur.
U kunt een privébericht sturen naar de indiener van een petitie door eerst op zijn of haar naam te klikken en daarna op de “enveloppe” onder de profielnaam.
31.Hoe kan ik contact opnemen met de indiener van een petitie?
Via een privébericht. Zie FAQ nr. 30.
32.Hoe kan ik een petitie delen?
Met de deelknoppen op de pagina van de petitie kunt u een petitie delen via e-mail of op de sociale media.